Skip to content

20190524_Viatge-Atlantida24.05.2019 | Organitza Associació Atlàntida, professionals per la interculturalitat

L’Associació Atlàntida organitza un viatge per poder assistir al 8è Congrés ‘Sociétés plurielles, Travail social et Vivre ensemble’ a Beirut, organitzat per l’Association Internationale pour la Formation, la Recherche et l’Intervention Sociale (AIFRIS) que tindrà lloc del 2 al 5 de juliol.

Programa (PDF)

 

 

 

 

L’Associació Atlàntida proposa un viatge en grup de l’1 al 10 de juliol:

Anada a Beirut (01/07): vol directe des de Barcelona (sortida a les 19.20h i arribada a les 00:25h)

Assistència al Congrés del 2 al 5 de juliol

  • Participació al Congrés: presentació des de la Generalitat del SARU (Servei d’Acompanyament al Reconeixement Universitari) i del Programa d’acollida per a estudiants refugiats procedents de Síria que es porta a terme a diverses universitats de Catalunya.

Visites als principals llocs d’interès: Vall de la Bekaa, temples de Baalbek, Tiro, Trípoli, Becharé i Cedres de la Vall de la Carissa.

Tornada a Barcelona (10/07): vol directe des de Beirut (sortida a la 1:25 i arribada a les 4:55)

El pressupost aproximat del viatge per persona és de 1.300 euros. Aquests es divideixen en:

  • 445 euros | Vol directe anada i tornada (Vueling)
  • 200 euros | Allotjament en residència universitària (pendent de confirmació, si fos en hotel augmentaria el pressupost)
  • 350 euros | Inscripció al Congrés (pauses-cafè i dinars: dimarts, dimecres i dijous; visita guiada a la ciutat; nit festiva dimecres)
  • 300 euros | Excursions: dissabte 6 Vall de la Bekaa i temples de Baalbek; dilluns 8 Tiro; dimarts 9 Trípoli, Becharé i Cedres de la Vall de la Carissa

L’entitat organitzarà una sessió informativa per aquelles persones que hi estiguin interessades.

Per a més informació, adreceu-vos a montserrat.feu@gmail.com o al telèfon 670 844 257.